Contact Form

Name

Email *

Message *

Cari Blog Ini

Belgische Marathonloopster Hanne Verbruggen Heeft Zaterdag Op De Olympische Spelen In Tokio De Marathon Uitgelopen Op De 19de Plaats

Hanne Verbruggen loopt naar 19de plaats op Olympische marathon

Belgische marathonloopster Hanne Verbruggen heeft zaterdag op de Olympische Spelen in Tokio de marathon uitgelopen op de 19de plaats.

De 30-jarige Verbruggen liep de 42,195 kilometer in 2 uur 30 minuten en 25 seconden. Ethiopische Sifan Hassan pakte in 2 uur 27 minuten en 36 seconden de gouden medaille.

Verbruggen was tevreden met haar prestatie. "Ik had voor de Spelen getekend voor een plaats in de top twintig", zei ze na afloop. "Ik ben blij dat ik dat heb kunnen waarmaken."

Verbruggen had in de aanloop naar de Spelen last van een heupblessure. "Maar dat is nu wel over", zei ze. "Ik begin me weer helemaal mezelf te voelen."

Verbruggen kijkt nu al uit naar de volgende Spelen. "Ik hoop dat ik in Parijs nog beter kan presteren", zei ze. "Ik wil dan voor een medaille gaan."


Comments